090221

Tiden den går! Och jag hinner inte blogga så mycket.. Min fredag vart totalt misslyckad! Och det finns bara EN enda person att tacka! Men Bella lyckades fixa till det lite på kanten där! Jag tror att jag haldrig har kännt mig så besviken som igår! NEVER!

Idag vaknade vi ganska skapligt och det var skönt att bara få ligga kvar i sängen och dra sig (: det gillar jag. SEn framåt lunch åkte vi ut tull svärtinge, med rätta orda så fick vi inte någonting bra gjort! hahah. Vi var ute på isen med, det var inte kul! Haha.

Så åkte vi hem och nu är klockan ca halv 6... Ikväll vet jag inte alls vad som händer?! Det gammla vanliga. Jag måste ju också tänka på att skolan börjar i nästa vecka så jag måste ta vara på min ledighet! (: Dessutom vecka 10 så börjar jag med 2 nya ämnen! CAD A och skiss och akvarell, yeehuuuh va kul!

Nästa vecka ska jag köpa ny mobil, jag vet precis villken jag vill ha (: Den är jättefiiiiiiiiiiiin.
Sen tänkte jag handla lite nytt till garderoben! Lite vår och sommarfint (:

Ha en bra kväll!




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0