090227

Månaden börjar dra sig mot sitt slut, och det är trist! Jag mår inget vidare just nu.. har sovit typ hela dagen.. var och handla på maxi idag och då fick jag syn på att gina hade öppnat! Och det var kul jag handlade lite där sen var jag nöjd för dagen... Fredrik tvinga mig att följa med till toyota för att kolla på deras nya stjärnskott, Toyota IQ. och det känns som att vi kommer att skaffa oss en sådan fast vi vill ha en från 2010, eftersom den lär var mycket bättre än nu! (: Annars har jag inte gjort så jätte mycket.. är jättetrött nu, ska nog vila ett tag (: hehe. å jag har missat the hills, jag är ledsen nu! :( fy och blä... Fick veta mitt betyg i Företagsekonomi A idag, om jag gör klart budgeten och då skulle jag få MVG, änså länge har jag VG! men de är inte så illa det heller.... Här kommer bilder på de jag har köpt idag (:


Ett vanligt rosa linne, en skön cardigan, en vit tröja med snygga knappar, leggings och så fick jag en flashig bag + bonuskort med 4 stämplar (: (skorna är old men jag använde dom idag i solskenet! )

Ikväll blir det mys med systeryster Picia, ha en bra kväll, puss!

Postat av: Bella

wuuhu, för att vi fick vg! Och shit vad fina tröjorna var! Skorna är oxå grymt snygga funkar lika bra nu som då! Love to u, och krya på dig! <3

2009-02-27 @ 20:34:59
URL: http://bellaeden.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0