En super Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag, och det vart jättebra!
Klockan ett hade jag tid hos Make up store för sminkning. det var super kul! sen köpte jag smink för 580, för jag verkligen älskade ögonskuggerna hon hade på mig! Jag fick en gåva också i forma utav en sminkbox, och en bok som det står hur man gör vissa olika sminkningar!





1:a till vänster : Microshadow, champagne, 2:a till vänster : Microshadow, glam peach
3:e till vänster : Tri Brow Color (ögonbryns färg!) Underst, en pensel : Angle brush #110


Av älsklingen fick jag Lindt Lindor, (: han fick en chokladask avmig (:







På dan åkte vi till Fredriks mormors grav och la en ros för hon fyllde år igår!
Sen lite senare gick vi ut och åt på resturang, jättemysigt! <3



Idag har vi städat som tusan, sen blir det sola sen gymmet! Har sportlov nu! Och 3 körningar nästa vecka! Gooood!




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0