Om inte...

... jag skulle ha varit en sån mjukis som jag är så skulle jag ha haft mängder med klackskor! För jag älskar det,  men jag klär ju inte upp mig till skolan, det är bara fjantigt att man alltid ska ha värsta make upen, kläderna, hår och skorna.... ibland kan det ju vara roligt, men inte alltid när man är som tröttast! Men till våren och sommaren ska jag satsa på snygga skor (: det låter ju bra det!



Det kanske blir en lite shoppingrunda imorgon, (även om jag inte ska till skolan, så måste man ju få ha lite nöjen! (: )

Ha en bra torsdagskväll, puss

Postat av: BellaEden.blogg.se

Haha, fjantar= fjortisar i detta samanhang?;) Du är värd en stoooooooooor shoppingrunda! :D

2009-02-27 @ 11:24:50



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0