Onsdag 090218

Nu har halva mitt lov gått, än så länge har det varit bra! Hoppas att det fortsätter att vara bra, älsklingen jobbar så jag får syselsätta mig med annat! Åh. Han börjar 5 på morgonen och då vaknar jag men kan somna om ett tag, men idag gick jag upp vid 7, för att senare åkta till körskolan jag hade körning 8.25. Det gick jättebra, jag är överlycklig och stolt! Tänkte gå till gymmet idag men jag orkar verkligen inte är så hostig och mår inte så bra i det övriga... jag tar nog en heldag hemma, och fixar lite här för det ser inte sa bra ut, kläder överallt och grejer, dax att fixas!


Måndags; gymmet och mys med min familj
Tisdag; Körskolan, Fika med min underbara vän
Onsdag; Körskolan; en övrig slapp dag
Torsdag; Gymmet, "lek" med mina sötis systrar
Fredag; älskling är LEDIG :D, köra med mammsen! gymmet. fredagsmys med älskling

Så ser min vecka ut, inte så mycket = nya krafter och tålamod till både skolan och körskolan!




 


Postat av: emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-18 @ 18:49:16
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: BellaEden.blogg.se

undrar om det är jag som är den underbara vännen! :)<3

2009-02-19 @ 21:54:04



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0