Det lönar sig!

Dagen har varit bra... började med lektion på hagaskolan.. sen hade jag hål timma så åkte jag hem... fixade mig och sen åkte jag till skolan då vi hade gymnastik... sen hade vi hållbartsamhällsbyggande.. det är skoj, just nu arbetar vi med en ny stadsdel, min "nya" stadsdel ligger ut med arkösundsvägen vid Norrköpingsflygplats. Det blir kanoooners! Sen åkte jag tillbaka till skolan vid halv åtta.. för att skolans 1:or skulle välja inrikning... oh det var typ skit några där men skit samma vi får ändå komp.ledigt på tisdag morgon, som är så härligt..

Jag verkligen älskar gympalektionerna, med min älskade Milly, helt fantastiskt. haha jag älskart!

  • Sovmorgon på tisdag, börjar 10.00
  • Sovmorgon på onsdag, börjar 12.10 (gäller alla onsdagar)


Fredag imorgon; skolan först, sen blir det  gymmet en låååååååång stund sen blir det fredagsmys med älskling och troligen let´s dance, jag måste verkligen se! haha
Lördag i övermorgon; den blir till att gå upp tidigt vi ska åka till ladan med Patricia och Nathalie, min så troll!!
Söndag, i  överövermorgon; Blir till att sova ut sen blir det nog gymmet, (för att få ut något av sina synder man har gjort under helgen! haha)


Ha en bra helg, för det ska jag ha! KRAM


Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Idrotten e en riktigt nice lektion på dagen då vi kan leka hur mkt vi vill utan att få någon frånvaro :D och utan att någon ser när vi leker inte nudda mark . :D:D:DD:D: höööööööööhö finns inge bättre

2009-01-18 @ 12:47:15



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0