Ingen ork!

Jag har inte haft någon ork att blogga, sen i söndags... ursch. är så trött just nu... Men iallafall, söndagen var lugn.. vi gjorde inte så mycket.. vi skulle ha åkt på bröllopsmässan men det blev inte så.. vi åkte till Linköping istället... åkte runt och lite sånt.. vid 4 tiden åkte jag till gymmet och gymmade.. ca 1 timme och 40 min.. jätte skönt.. men jag var ganska trött sen efter.. (: Sen gjorde vi inte så mcyket mer...

Sen blev det måndag, då var det skola... som vanligt och det var ganska så lugna lektioner..  slutade klockan 2.. det var jätte skönt.. åkte hem.. sen åkte jag till stan och tog en fika med Hella och Milly, det var jättemys! tack sötnosar!
åkte hem, hade inget mer att göra. jag läste sagor för mina systar, det var jobbigt :P haha

Nu är det Tisdag.. Jag började vid klockan 10 och slutade vid klockan 12.. det var jättesoft.. (: Sen plugga jag och milly ihop... hahah det gick bra.. Har inte gjort så mycket mer typ.. är jätte trött nu, ska ta mig ett skönt varmt bad och sen blir det nog att slappa, sova. har sovmorgon imorgon, jätte sovmorgon. Till klockan 12.20.. och slutar vid 15.45. (: (: Sen blir det att dra till gymmet ett par timmar, good bye!



Glad, även om allt inte är bra! (:

Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min och svara på frågan i mitt senaste inlägg.

2009-01-20 @ 20:10:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0