090704

ojojoj! tiden bara rinner iväg.. jag har redan haft körkort i en månad, igår.. jag har jobbat med min älskling. hur kul som helst. vi börjar fem på morgonen och slutar fyra.. hehe.. men som sakt jag sover ju lite också.. för det finns ju säng i lastbilen! (:

jag har redan fått utväxt! mitt hår växer så att det knakar, och jag blir ganska så trött på det! :O
skolan börjar om drygt en månad och lite till..
jag ska flytta om 3 veckor och 6 dagar! det är helt sjukt vad jag läängtar, tänka det är våran gemensamma lägenhet nu, bara våran (:

jag har massor med bilder i min kamera! men jag hittar inte sladden! buhu.. vi får se, jag ska städa iordning nu kanske hittar den sen? :) kram

Postat av: Anna

Mysig blogg du har :)

2009-07-04 @ 14:40:08
URL: http://despised.blogg.se/
Postat av: robin

Fin blogg du har :)

2009-07-04 @ 20:50:00
URL: http://gymnarkomanen.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0