22.18

Nu har jag varit ute och letat efter en skolkamrat till min syster som har varit borta... tyvärr så fann jag inte henne. Och jag hoppas för hennes familj framförallt att hon har hittats nu, eller kommer att hittas snart!

Jag kännde att jag var tvungen att göra ett försök, självklart. Jag har gjort en gärning även om jag inte fick ett bra resultat.. Min tanke är tänk om det skulle vara någon av mina syskon, fy fasiken vad hemskt!



Snart ska jag skjutsa min bror till jobbet... sen blir det tv och sen sova... älskling ska höra av sig sen.. om när det blir vet jag inte... jag är trött iochmed att jag typ inte har sovit i natt...

Nee, nu har jag skrivkramp :P haha ........ noot!




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0