Det ...

... regnar! Gud vad trevligt säger jag bara, som om man blir på bättre humör då? nejnej, det blir man inte..
Nu har jag tillochmed hunnit springa på stan.. det vr bara ett litet ärende. Det gick fort, när jag gick till bilen så kännde jag hur dropparna började komma.. sen hann jag sätta mig i bilen, precis innan det hela brötut. Och just nu regnar det för fulla muggar.. hehe. Stackars mina små änglar som har midsommar firande idag! Och tänk imorgon är det midsommar, och vet ni? Jag ska fira den med bara min älskling, ingen annan, visst vi har fått ett fler tal erbjudanden, men jag känner att vi behöver den här tiden för oss själv, just nu! Och nej vi är inte osams eller nått, men ibland behöver man mys med sin älskling till 100 % Och just en sånn här dag, är perfekt.

Jag mins midsommar i Italien för några år sen, hur kul som helst, okej dom firar inte midsommar i Italien men pga att det är så många svenskar där vi var så ordnade dom det, hur trevligt som helst! (:

Nu ska jag hitta på något annat, ha det gött. Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0