Gupp = miljöförstöring!

Hello. Nu är det slut på ärenden.. nu kan jag pusta ut, ska se på Sex and the city, sen ta bort sminket och sen sova.. skönt, jag är verkligen jättetrött nu...

Jag tänkte på en sak, nu när jag skjuta brosan till jobbet, han jobbar ju i stan.. så då måste man köra på en määängde gupp, och dem är ju till för att farten ska sänkas, för kör man fort över dem så smäller det typ... och det jag vill komma fram till är.. att varje gång sänker man farten och växlar ner, och då gör man av med mer avgaser och då blir det ännu mer avgaser i stan.. och dom som vill ha ut avgaser.. jag fattar inte, någon annan som gör det? Nee, jag tänkte väl ;)

God natt! ♥




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0