Ice Cooool

Dåså, nu kan jag bocka av lite till på min att göra lista!

Lämnat syskona i skolan,
Hämtade en sak hos älskling (jobbar)
Pussat på älskling igen, han åker till sthlm i dag.. buhu.
Duschat + tvättat håret.
Lagt in både det ena och det andra i håret, fint fint.
Gjort kaffe.

När jag åkte från älskling, han jobbar  för Noblessa idag, men ni som vet vart det ligger, vet ju att det finns en bensinmack där, och där höll en bil på att köra in i mig :O Javisst, det är visserligen ingen huvudled den gatan men det är utfartsregeln som käller, dvs VÄJNINGSPLIKT! Vilket de puckot inte fattade, jag fick väja och det var nära stolpen! :/
Då hade älskling inte blivit glad, fast det skulle inte vara mitt fel!

Men till det bättre! JAG DRICKER ICE COFFE i ett Carlsbergs glas (: det blir godare så :P,  mums, det gör mig på bättre humör! Snart ska jag förna mitt hår! (:



UppOner, ojdå :D



DS, jag har haft körkort i en vecka nu! :D







KRAM





Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0