Flygande Hund!

Nu är jag hemma igen!
Har precis ätit!
Åkte till min mosters jobb, hälsade på och kela med Harley. Sen åkte jag till stan och träffade flickorna tog en fika, sen åkte vi. Hämta Misha, och sedan mina systrar. Sen drog Tess förs och sen Bella... Då åkte vi till hundgården här borta i skogen.. sen lekte vi där ett bra tag.. sen åkte vi hem med systrarna och sen skjuta jag Milly till söder.

Sen åkte jag hem.. åh fy vad mycket SEN det blir, haha. Nu leker min minsta syster hund! haha!

Blir det att färga håret idag? Hmmm. om jag orkar! hehe.


Njut av bilderna!




Trötta Harley!



Flygand Hund, och HappyPicia



Nathalie ville också busa!



Misha med MillyDAmatte





åh.. det är inte långt kvar, 010809, soo goood!

Postat av: Anonym

HON FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGER! o studsar o leker människa .. :D haha

2009-06-10 @ 18:16:02



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0