090301

Söndag,söndag åter igen söndag! Helgerna går så fort! Vi har hela helgen ummgåtts med sis Picia, helt underbart... fikat, busat, ätit godis, pimplat, somvit, varit ute och raggat! Ja, nästan allt man kan göra, haha. Som sakt idag har vi varut och pimplat i en pimpel tävling, ute i rist (: vi fick noll fiskar och det är jag glad för! :D  hehe. Det var kallt och tråkigt, ursch! Fast än det var 40 cm tjock is så hade jag för säkerhet hyrt isdobbar, till mig och Picia... Som tur var kom dom aldrig till användning, på så sätt som dom ska användas till vid olycksfall, men Patricia använde sig utav dom iallafall! fast PÅ isen, så gulligt.. hehe. Men Patricia tyckte att hästarna var mer itressanta än "finalen". Så vi stog där och klappade dom, så söta och isiga runt munen, men det var ju inte konstigt.. dom slickade ju på isen. haha.. Jag har haft en kanoon helg, även om jag har varit lite sjuk... (: Skolan imorgon, och resten av läsåret med noll frånvaro... man jag kan ju inte rå för om jag blir jätte sjuk igen! :/
Dessutom firar jag och Fredrik 2 år och 10 månader, grattis till oss! <3


Jag har en vinnare av min första tävling också!
Grattis till den anonyma killen! Han är kontaktad och ringen ligger just nu i bravlådan, hans kommentar lyder;

Hej, jag vill vinna den för att min tjej skulle passa i den perfekt! Du vet till en liten kärleks present! hehe. Jag nämner inte mitt namn för att hon inte ska veta vem det är! E-mail + blogg står i "min e-postadress" ha de så bra, hopps att jag vinner!!!

Jag tyckte det var väldigt gulligt! (:

Ha en fortsatt bra söndagskväll! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0