090306

Godmorgon bloggen, idag gick jag upp när klockan ringde (: så nu har jag gjort kaffe så att jag kommer bli pigg. Sen är det dax att börja göra iordning sig. Jag är täppt i näsan och det är jättejobbigt! Min hals börjar bli okej,och sen så är jag så där lite extra gojsig i ögonen, åh det är så jobbigt!!

Dagen ser ut så här;
Göra mig iordning
Åka till skolan (jag får skjuts av älskling)
Fysik
Matematik
Skiss och akvarell, jag slutar typ 16.10 det känns blä på en fredag.

När jag kommer hem sen så ska jag köpa blommor och binda en vacker bukett till min älskde mormor för hon fyller 81 idag, GRATTIS MORMOR!!!! och hon är piggare än någonsing! <3

Så senare ikväl ska vi till henne och fira! (:

Ne nu är nog kaffet klart, ha en jättebra fredag! Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0