090308

God kväll bloggen! Japp nu är det söndag igen! Fy vad tråkigt. Jag längtar inte till skolan imorgon, absolut inte när det är SNÖ ute! :/ fy fy! I fredags hände det inte så mycket, vi var på kalas hos min mormor, det var kul! Sen var vi bara hemma, gick och la oss ganska skapligt, skulle upp tidigt på lördagen...

På lördagen gick vi upp klockan sju, sen åkte vi och övningskörde, det gick kanooooon bra, jag är så jäkla stolt!!!! :D Så övningskörde vi ganska mycket hit och dit, jag köpte en fondation som var skit dålig, inte alls min färj! Blääää. Så jag ska köpa en ny imorgon! :D Vi hade myskväll jag och älsk! <3

Det blev söndag, och ännu mer övningskörning, vi var på maxi och handlade typ 3 gånger! haha. jag köpte mig knästrumpor, (: Sen så ikväll har jag gjort om min franska manikyr, skit snyggt. Men nu är jag ändå ganska trött, ska fixa med min iPod lite och sen blir det tv i sängen.. Som sakt skola imorgon, sen körskolan och stan och sen hem, herre gud jag får inte missa the hills, god natt!




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0