090311

Hej bloggen... Sitter vi datorn lite så kollar jag runt lite, så tänkte jag tusan jag slänger iväg ett inlägg (: Fas jag inte orkar . Dagen började tidigt redan vid klockan 6... det var bara att gå upp, fy tänkte jag, för det var skit jobbigt. Gjorde mig lite kaffe och började sakta men säkert göra mig iordning, med det där jobbiga i magen när man är nervös, för jag viste ju om 2 timamr skulle jag sitta i en bil och få sladda, när man väl kom till halkan så försvann det, det började bli längtan. (: Och vi såg på film och pratade om hur man skulle göra, sen fick vi köra och det var det roligaste jag har gjort under min tid då ja  pluggar till körkortet, hehe. Hade sovmorgon egentligen men jag hade halka ist, så det passade ju ganska så bra, sen var det bara att åka till skolan och ha tråkig kemi labb, och jag slutade typ vid två nån gång.. sen åkte jag hem och var med älsk. Såg på tv och bara gjorde ingenting. Senare åkte vi till hans kompis, eller det kanske heter kompisar. men iaf dom har fått barn och deras son var verkligen ur gullig (: Så vi var där ganska länge.. så åkte vi hem och nu sitter jag här och nästan somnar, för i morgon har jag en jättelång och tråkig dag i skolan! Nästa vecka har jag studiedagar, så skönt.. men det är nästa vecka det! (: Ne nu ska jag gå och ta bort mitt smink och klä på mig mys kläderna, och ligga i soffa och se på tv med min älskii. God natt!

Postat av: Bella

Myskläder gillar vi mktmktmkt! <3

2009-03-12 @ 22:22:49
URL: http://bellaeden.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0