090325

Hello. Tiden går sjukt fort och jag är lika stressad som jag var för en vecka sen, jag har så sjukt mycket att göra. Idag ska jag till körskolan, fan så kul! Sen plugga till provet imorgon. Sen kommer älskling och då ska vi köa present för min älskade syster fyller 9! Sen ska jag på risk 1:an. Sen ska jag hem så skulle vi äta våfflor med mammsisen, gott.

Jag har sovmorgon idag, sen körlektion som tyvärr är på skoltid, men jag kan inte göra annant just nu jag har ju uppkörningen snart :D Resten av dagaran ska bestå av att plugga teori! Det måste jag verkligen.

Nu är vårsolen framme igen, det känns härligt. Igar var det kallt, vi åt lunch på Paus igår, det var attans gott. Det var en ganska lång och tråkig dag igår, men ändå ganska slapp, det gillar jag!
 
Nu vet jag inte vad jag mer har att skriva, men ha den bra dag i vårsolen! Kram

11 dagar kvar! :D <3




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0