Efterlyst!

Godkväll.
Det blev stan idag, men inte bara med milly utan bella med! Vi fikade (som vanligt!) haha. Kollade runt lite, det är ju melodifestivalsyra nu nere i stan, eftersom det är melodifestivalen här i helgen (: Dom följde med mig hem sen och vi myste med the hills! Det är så bra!! Sen kom älsklingen hem, så hade jag lagat mat, kycklingféle och potatisklyftor, mums var det! Sen såg vi lite på tv, följde med mor och solade, mycket najs. Men alla solarium var upptagna för utom ETT, så då fick mammi ta det, jag tänkte sola imorgon ist typ.. Sen åkte jag och älskling och handlade lite, så funka inte något av våra kort, TACK SWEDBANK! haha. Men det ordnade sig tillslut! (: Nu ska jag och älsk se på efterlyst, men jag måste duscha först! Fan, så jag missar lite (: heheh. Annars blir det bara en myskväll med darling.. Skola imorgon... Nytt ämne, skiss och akvarell, kul :D

Ha en bra kväll. Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0