Fransk Manikyr!

Jag letade lite så hittade jag mitt Fransk Manikyr sett, så då tänkte jag att det skulle bli jätte fint! Så har jag lagt till en guldglitter sträng strax efter den vita randen, det är jättefinte och jag är jätte nöjd! Här får ni "receptet" hur jag gör den perfekta manikyren hemma!

FRANSK MANIKYR


En snygg fransk manikyr är alltid rätt. Det kan vara svårt att få till en snygg kant första gångerna, men övening ger färdighet! Det finns även mallar som hjälper dig att göra snygga kanter.



Gör så här!

1. Börja med att applicera ett tunt lager med baslack.


2. Lägg sedan på ett tunt lager vit French Manikyr längst med din egna vita nagelkant. Det finns mallar om du tycker det är svårt att få ett jämnt resultat.


3. Välj därefter ett rosa eller beigetonat nagellack som du lägger över hela nageln.


4. Avsluta med två tunna lager topplack som ger glans och förlänger resultatets livslängd




Jag änvänder mig utav Depend - Manikyr, den är jättebra!

Postat av: bella

JISSES SÅ FIIINT! :D:D

2009-03-04 @ 12:10:33
Postat av: puman

fin header! bra tips, jag har funderat på att göra fransk manikyr superlänge men inte vetat riktigt hur. tack!

kolla gärna in min blogg. den handlar mycket om skönhet, mode och sånt :)

ha det bra!

2009-03-04 @ 20:16:57
URL: http://pumorna.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0