Glow. (:

Igentligen har jag ingen lust att blogga! Men jag vet inte varför jag gör det då?! Hmm.. ni har jag gjort mig iordning, och snart ska vi åka till min käraste mormor, hon är redan inne på sin 29 585:onde dag! Grattis till dig, igen världens bästa mormor!! (: (:

Jag är enormt trött, och jag tänker inte blogga på hela helgen, så det här är nog mitt sita inlägg för idag och imorgon, jag ville bara tala om att jag har världens bästa pojkvän och att ingen kan få bättre pojkvän än mig, tro mig det är sant! Vi är så lyckliga tillsammans (: Eller hur bella, vad tycker du?! hehe.

Nja nu ska jag ta på mig några andra kläder, för vi ska på 81:års kalas, hurra!

KramKram, och ha en bamsekul helg alla (: <3

Postat av: Bella

akvarell var kul! lite dåligt med ideerna bara till mappen! Hahha, ja ni lät verligen att älska varandra!;) Fast ni är menade för varandra det vet alla! :)<3

2009-03-07 @ 00:19:47
URL: http://bellaeden.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0