Jag älskart!

Hej kvällsbloggen!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag på stan med Milly, och vi gick runt lite kolla på lite saker, jag köpte en fondation pensel, (: Det blev mys. Sen träffade jag älsklingen efter att han slutat jobbet, sen följde han med mig och kollade på skor som jag tänkte köpa, så vart jag så kär så jag köpte dom, så nu är jag jätte glad, men jag kan ju inte använda dom förän det är varmt och härligt! (: Så hittade jag ett par andra fina skor, som ballerina fast med klack. (:






Nu är vi båda trött, och ligger och tittar på Andra Avenyn, och jag är ledig imorgon, (: och det är jag jätte glad för! (:

Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

så nu kan du ge dem till mej åxo !

2009-03-03 @ 21:32:47
Postat av: Bella

FY FAN! JAG VILL OXÅ HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

2009-03-04 @ 12:10:02
Postat av: Daniela

Vaf fina killklackar! :) Har letat efter ett par länge nu :( tips?

2009-05-21 @ 21:52:49
URL: http://corazonmio.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0