slow

Klockan tickar och snart kommer mina underbara systrar till mig, jag längtar. Det var länge sen bara vi 3 gjode någonting mysig. Vi ska laga mat och mysa! Älsklingen var tydligen i sthlm och for, så han kommer nog sent hem så det betyder att han inte ska jobba kväll, gissa om jag vart glad, (:

Fredag imorgon, det händer inget spännande i helgen, vi ska nog på bomässan?! Annar blir det mycket plugg till körkortet, som sakt jag fyller 18 om en månad, och till dess är det mycket som ska göras! Känns lite stressigt, att växla mellan skolan och körskolan. Många tycker att körkortet kan komma senare i livet med det tycker verkligen inte jag! Det kommer ju bli svårare och svårare ju äldra man blir. Och jag har ju värsta chansen nu! (: Men snart är skolan slut för mig, det känns jättebra.

Ne nu måste jag fixa lite här innan dom kommer, Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0