Ω-3

Åh, va skönt. Nu är jag hemma igen, det har varit full rulle hela tiden! Snart klara så jag är skit glad nu, vi kan nog leverera den redan nästa vecka! :D Yes! Jag har både mekat och pluggat fysik. Nu ska jag plugga fysik och läsa i körkortboken, jag har ju en utav mina sista lektioner imorgon, det känns skit bra, så har jag bara 2 moment kvar, och det gör mig överlycklig! :D

Snacka om att man blev skitig av att meka, så nu har jag tagit mig en dusch och är ren igen (: Mitt huvud bulltar av alla fysikformler, och bla bla bla, men fasiken jag ska klara det imorgon, bara ett litet fjuttigt G, gör mig överlycklig!

Lös mitt rebus, (som är i rubriken!)'


Hörs sen, Kram




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0