090520

Godmorgon.
Jag vill bara säga det att jag är så jäkla nervös inför provet idag! Åh, kemiii, det bara luktar massa konstiga kemikalier och annat blää. Det kommer att bli så skönt att slippa Kemi A, och vilken tur att jag inte ska läsa Kemi B, det hade jag aldrig klarat! Hehe.

Igår gick det undan, först var vi på mina systrars skola, men åkte vi hem då fick älsk gäster sen, sent var vi hungriga så skulle i åka och köpa nått så istället för mat blev det ett nytt batteri, buhu. Sen gick vi och la oss alldeles för sent!

Jag längtar tills imorgon, vi ska till skärgården, jag kan redan nu känna allt nderbart, förutom insäkter, fy!

Ajja, nu ska jag nog sätta mig på balkonen och plugga kemi i det superfina vädret, ha det gött! Kram



Jag på augustifesten -08

Postat av: Anonym

2009-05-20 @ 10:20:29
Postat av: Marina - Maarimba -

Sv: ja-a, det är bara bra med mig :) Själv då? hoppas provet gick bra!

2009-05-20 @ 10:21:19
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: Louize

Bra blogg

2009-05-20 @ 21:11:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Stockholmstjejen



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0