090521

Godmorgon.

Fy fasiken vad trött jag är! Älsklingen har åkt för att jobba nu, buhu.. Det blev ingen utgång igår, vi båda var alldeles för trötta...

Vi hade det bara mysigt hemma.

Nu ska jag plugga teori om min hjärna orkar det dsv. Och jag ska även göra teori prov på datorn, hoppas det går lika bra som alltid annars. Vi åker vid 5 idag, det tar någon timma dit ut, det kommer att bli så skönt, vattnet är vid tomten, fast jag tänker ju inte bada XD skulle aldrig falla mig in!

Vi hörs sen mellan varven! Kram



Jag och älskling, uppe i "läppstiftet" i gbg!

Postat av: Jennica

sv: det var tråkigt att höra :( du får försöka hitta på något ändå :)

2009-05-21 @ 14:00:28
URL: http://jennicabjork.blogg.se/



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0