090524

Hello, idag är det söndag och dagen för löning! :D

Jag vet att jag har uppdaterat dålig, men jag har haft bloggtorka och sen har jag inte varit hemma så mycket!
I morse åkte vi och kolla på hästhoppning. sen har jag pluggat massor, har läst om boken nu igen, nu har jag kommit till en 3:dje del av boken och hoppas på en till 3:dej del nu ikväll! Visst är jag duktig? :D

För en stund sen kom jag och älskling hem från en skön och underbar promenad ute i det fina, solen är så härlig vid den här tiden på dygnet! Sen när vi kom hem blev det en dusch!

Idag ahr jag även inhandlat MULTIWOMEN, jag har varit så hänig senaste tiden så nu hoppas jag på förändring, i den dagliga dosen innehåller 3 tabletter och en kapsel;

♥MultiVitaminMineral,1 tablett
♥Kalcium, 2 tabletter
♥Omega-3, 1 kapsel á 500mg

hejamig!

Omega-3 borde vara bara för mig eftersom jag inte äter fisk (finns undantag!) nu kommer jag bli smart de sista 3 veckorna! JA!

Men nu ska jag klä på mig nice kläder och börja plugga, just det jag gjorde 2 stycken olika fas prov på datorn jag klarade dem! JAG ÄR BÄÄÄST!! Kram♥

Postat av: malin

lite multipower skulle jag med behöva ;)

2009-05-24 @ 19:47:58
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: plog

du kan inte ha mycket till liv du

2009-05-24 @ 21:30:31



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0