090525

Hello. Kom precis hem från skolan! Må jag säga, väldigt sooft dag. först kemi vi snacka lite, sen hade jag hålltimma fram till halv 1. Gick på stan och lunchade med Millsan! Sen hade vi matte och snacka lite! Sen slutade vi, weeei. NO MORE MATTE! jag är lycklig, fast matte C har varit svår så jag får ta till med sommarskola! bugu, det är bara i två veckor så det är okej! Så nu har jag 4 lektioner i veckan! (: fysik och INDVAL, sooft. (:

Imorgon har vi en tillfällig lektion klockan nio, det är HLR, (hjärt o lung räddning) det kommer att bli skut skoj!

Åh, det är så härligt väder idag, jag bli tokig, skönt som tusan. Idag fick det bli klänning med naturvita tights och sandaletter. SOMMAR!

Nu ska jag vänta på älsklingen och så ska jag plugga. jag kommer nog inte blogga mer för än ikväll! Kram



jag verkligen älskar min utväxt! tack (:

Postat av: Anonym

fin biild ^^

2009-05-25 @ 14:38:47



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0