090528

Hello

Dagen började dåligt.. ingen medicin = allergiskreaktion = skit jobbigt = gick inte till skolan..

Det kliar överallt, och det är skit jobbig, jag blir så trött på det här! Men jag ska gå till apoteket sen och köpa en starkare medicin... (: Sen kommer allt att bli bra igen.. och jag kan gå till skolan imorgon, det är ju trots allt fredag då!

Åhh, det blåser och är molning, värsta tråkigt. Man blir inget vidare glad iallafall... jag som trodde att det skulle bli sooooooooooooooool idag, men nejnej.. aldrig som jag tror.

Senare tänkte jag dra igång en tävling.. Denna gång ska det bli en bättre tävling!

Nu har jag tänkt att ta ett bad? jag fryser!! brr.



Jag idag!

Postat av: Anonym

bajskorv i soffan

2009-05-28 @ 18:55:46



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0