®

Hejsan...

Nu har man gjort slutprovet då, kommer att bli skönt att slippa Fysik i trean! Jag hatar verkligen den läraren!
Älsklingen håller på att laga mat nu, (: sötnos! Sen ska jag till körskolan som sakt!
Det kommer att gå fint fint!

Sen ska jag hem, bara vara med min familj, för älsklingen jobbar ju kväll så då passar jag på att bara vara med dom och snacka lite skit! :D hehe

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 2, och det är skit skönt! Sen har jag Cad, och jag har goda chanser till MVG där, så det ska jag ta, helt klart!






→ Jag lägger dissen på alla fjortisar runt omkring, jag blir så jäkla trött på dom, 2 kg smink och torperat löshår! Det är förjävligt, det ser bara äckligt ut, om man ska använda löshår så använd det på rätt sätt istället för att gå omkring och se fjollig ut! Och sen måste jag verkligen dissa rosa läppglans/läppstift, få och blä ser helt galet ut.







Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0