Fjortis hat

Varför finns det fjortisar? Dom är så sjukt jobbiga, äckliga! Liksom dom torrjuckar på varanda, och säger, åh jag har haft sex, helt sjukt. Det som är jobbigast är att dom ökar konstant, fy fan. STOP, nu får det inte blir fler.

På min tid när jag var 12 - 16 fast det nästan inte en ändå, och nu ba aaaaaaaaaaaaaaaah, överallt.

Vad tycker du? är dom för många?!

 Jag tycker det, jag hatar dom. När mina systrar växer upp, snälla låt fjortis tiden vara över, jag orkar inte se dom mer. jag mår verkligen illa!

Postat av: LINDEROTH

hahaha, fjortisar är roliga. För man har något att skratta åt. Det är nog en fas dom flesta måste gå igenom. Det roligaste är nog när dom ser orangea ut i ansiktet och tror dom är skitsnygga med orange hy och kladdvita läppar dränkta med idomin!

2009-05-20 @ 20:41:44
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Malin

Så, har man haft sex så är man alltså fjortis? Och vad gör en "fjortis" till en fjortis enligt dig? Och nämn ingenting med utseende, för fjortis har absolut ingenting med utseende att göra.

2009-05-20 @ 20:42:34
Postat av: The Hills Fanblogg.

hahahahahahah, underhållande inlägg!

2009-05-20 @ 21:05:59
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Du e så klyftig becca lilla ;D om duna systrar blir fjortisar så får vi snacka vett i dom , o göra en TOTAL MAKEOVER ! ;D

2009-05-21 @ 12:30:23
Postat av: Anonym

du är en fjortis. äckel

2009-05-21 @ 13:05:44
URL: http://elinerikssson.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

du verkar dra alla över en kant. Bara för att man har blont hår och mkt smink beter man sej inte som en fjortis.

Meen jag förstår vad du menar, fjortisar är äckliga, och jobbiga ...

2009-05-21 @ 15:40:43
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså orka bry sig om man vill vara fjortis så får man väl vara de, du har ju också vart de så..

2009-05-21 @ 16:42:50



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0