Glamoröst!

Hello alla.

Gissa om jag är trött? jag somnar snart! åh. Vi har hållt på och mekat hela tiden idag typ. nu är jag trött. Det är ganska glamoröst att meka, jag vet (:

Glad blir man, när besökarna har ökat konstant! Och det gör att jag älskar mig själv ännu mer! (: MASSOR!
För jag vet och har alltid vetat att jag är den som är bäst! :)

Imorgon blir det pappa grappa! I love it! bara du och jag älskling! (:

Men nu efter ett kort och tråkigt inlägg ska jag gå och få min skönhets sömn! God natt!


Postat av: Jennica björk

sv: jag går högstadiet faktiskt :)

2009-05-23 @ 01:07:49
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , PÅSTÅR DU ATT DU ÄR BÄTTRE ÄN MEJ :O , ne nu blir jag lite ledsen i ögat

2009-05-24 @ 20:35:31
Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

o så glömde jag ju namnet som vanligt , så klantigt av mej , HÄHÄÄ

2009-05-24 @ 20:36:02



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0