Go´kväll

Kom precis hem nu, har iaf tagit bort sminket och borstat tänderna!
Vi var ute och tog en sväng till rejmyre där bussfesten var, fan va alla var packade. Träffade min älskling Milly där, hon är en liten busing hon, hehe ;P

På vägen dit och hem körde vi över ett X antal grodor, vilket jag tyckte var skit äckligt, fy och blä!
F*n alltså, varför är det bara fjortisar över allt, vart jag än går, vart jag än är så finns det fjortisar i närheten, mitt hat till dom är starkt, speciellt då jag aldrig själv varit en fjortis!

Jag kan inte fatta varför 92:or och neråt som är i tonåren är fjortisar eller något annat konstigt, helt sjukt! Jag blir så trött på det, en värld utan fjortisar vore livet!

Jag har en fråga, vad är en riktig vän för dig?!
För mig är en riktig vän;

♥ en som alltid ställer upp!
♥ en som absolut inte sviker!
♥ en som alltid talar sanning!
♥ en som inte väljer bort!

åh, det var skönt att få skriva, så säg mig, vad är en riktig vän för dig?!

Nu vill älsklingen att jag ska krypa ner, så god natt och sov gott ♥

Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

En äkta vän det är du becca ! <3 du sviker aldrig jag kan alltid lita på dej vet att du finns för mej när andra inte gör det. och jag vet att du alltid talar sanningen även om man inte vill veta , men de är bra !<3<3 och 92 or , dom kan gå och stendö verkligen !

2009-05-09 @ 10:58:55



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0