Milly ♥

Från Milly till mig:
En äkta vän det är du becca ! <3 du sviker aldrig jag kan alltid lita på dej vet att du finns för mej när andra inte gör det. och jag vet att du alltid talar sanningen även om man inte vill veta , men de är bra !<3<3 och 92 or , dom kan gå och stendö verkligen !

Från mig till Milly:
Jag blir så glad, nästan tårögd när jag läser vad fint du har skrivit, och du Milly du är absolut en äkta vän, från alla håll och kanter, bästa ever. Vilken tur att inget kan komma emellan, och det är tur att jag har dig. Du är bäst! ♥




Snart 2 års vänskap, som känns evig! ♥

Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

AAW , det är sann vänskap ! PUSSS PÅ DEJ <3

2009-05-10 @ 19:05:40



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0