Ohhhh.

Herregud! Jag har inte kunnat logga in på bloggen, jag vet inte varför jag måste ha gjort nått föut, så när jag försökt återställa lösenordet så har det inte funkat, så kom jag på, aha just de ja, jag har ju inte samma e-mail här som vanligt. där satt den! :D hehe.

Men jag har spenderat hela eftermiddagen med min älskade mamma, vi tog en shoppingrunda på ingelsta. Men inte fann jag någoting, nej nje, det är som vanligt! Ska ta en sväng i city imorgon! Ska ju luncha med Millsan, härligt gumman. Då kanske jag hittar den perfekta födelsedags presenten till min älskling, och något snyggt till mig som jag ska ha på mig när vi ska ut i helgen, jag är taggad, det var ju faktiskt två veckor sen senast! (:


Kram





Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0