Snart sommarlov, mitt sista!

Tänkte bara skriva upp hur det ligger till innan skolan slutar vecka 24!

♥ 11 Maj; Slutprov i Fysik
♥ 11 Maj; Dubbelkörlektion
♥ 13 Maj; Dubbelkörlektion, sista ever!
♥ 14 Maj; Slutprov Matte
♥ 15 Maj; Halva maj har gått! :D
♥ 16 Maj; Älsklingen fyller 20, party party!
♥ 20 Maj; Slutprov i Kemi
♥ 21 Maj; Ledig, kristi himmelsfärds dag
♥ 22 Maj; Ledig, "kläm dag"'
♥   ? Maj; Teori prov :D :D
♥ 31 Maj; Morsdag
♥   ? Juni; Uppkörning!! :D :D :D
♥ 12 Juni; Skolavslutning, mitt sista sommarlov! :D

Japp, så här ser det ut, änså länge, man vet ju aldrig lärare slänger ju bara in lite hit och dit!

Nae nu ska jag läsa i min körskolebok, Kram!




Jag vill aldrig bli som han!




Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0