Svar till "Malin"

Malin om Fjortis hat:
Så, har man haft sex så är man alltså fjortis? Och vad gör en "fjortis" till en fjortis enligt dig? Och nämn ingenting med utseende, för fjortis har absolut ingenting med utseende att göra.

Svar: Om man skulle läsa min text ordentligt så blir det inga missförstånd! Jag sa aldrig att om man har hat sex är man fjortis?! Utan jag sa att fjortisar torrjuckar på varann och andra och sen säger, "åhh jag har haft sex" i princip. Och säg inget du istället så kan du få höra min historia; Fjortis för mig är, Oftast blonda små tjejer som har sönder blonderat hår och torperat hår med skit mycket spray. Sen har dom flera kilo smink, iform av billig fondation till och med brun kräm som gör att dom bilr oranga och fläckiga. DOM KAN INTE SMINKA SIG! dessutom har dom någon form av rosa läppglans  eller läppstift, tyvärr är inte jag så säker på den saken eftersom jag aldrig har varit en fjortis! Så du "malin" man kan se om det är en fjortis på utseendet! Och du måste själv ha det felet att vara en fjortis om du nu inte äns vågar visa för allmänheten vem du är! Och sen har jag ditt ip nr, så jag hur lätt som helst veta vem du är, vart du bor osv.

Postat av: Jennica

sv: här i umeå ska vi ju ha kulturnatta så det blir att hänga på stan med massa go folk och lyssna på musik :) själv då?

2009-05-21 @ 00:33:20
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka vara en fjotis dåå xD haha , + de finns många fjortisar som inte e blondiner Bussfets u knööööw, ;O och alla småbarn , 92 93 94 95 o sådär e fjortisar eller emosar i mina ögon :D hähäh HATE THEM ALL. , naaerå några fåå normala kanske de finns :D

2009-05-21 @ 12:28:40
Postat av: Anonym

haha, bara för att man har blonderat håret för mycket betyder inte de att man är fjortis. och att ha billig fondation och billig brunkräm är man inte heller fjortis, dom kanske inte har råd med något annat. fjortis är inte ett utseende, utan en personlighet.

pinsamt tjejen...

2009-05-21 @ 13:11:21
URL: http://elinerikssson.bloggagratis.se/
Postat av: catrin

men hon undra vad som gör en fjortis utom utseendet du snackade bara om utseendet

2009-05-21 @ 20:13:51
URL: http://catrinandre.devote.se
Postat av: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

oj såg nu att jag missat skriva namn på mitt , men du fatta la vem som va jag .:D heheh

2009-05-22 @ 15:09:09



Mitt namn:
Kom ihåg mitt namn?

Min E-postadress: (Visas inte)

Min URL/Bloggadress:

Min underbara kommentar:

Trackback
RSS 2.0